– YU бренді туралы жалпы түсініктерді анықтау
– Оқу және ынтымақтастық үшін Yu таңдау мотивациясын анықтау
– YU білім беру және серіктестік бағдарламаларына қанағаттану деңгейін зерттеу
– Университеттің ПОҚ мен студенттердің әл-ауқатын қамтамасыз ету деңгейін анықтау
Yessenov brand Development Index (Yessenov брендінің даму индексі) – мақсатты аудитория өкілдері арасында брендтің даму деңгейін/күшін бағалауға мүмкіндік беретін көрсеткіш.
Yessenov Happiness Index (Yessenov бақыт индексі) – университеттің білім алушылардың, қызметкерлердің және ПОҚ-ның әл-ауқатын қамтамасыз ету деңгейін көрсететін біріктірілген көрсеткіш.
Зерттеу эмпирикалық ақпаратты жинаудың сапалық және сандық әдістерін (сауалнама, фокус-топ) пайдалана отырып жүргізіледі.
Эмпирикалық деректерді өңдеу және талдау IBM SPSS Statistics (22.0 нұсқасы) статистикалық-математикалық пакетінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып жүргізіледі. Статистикалық талдау сауалнама сұрақтарына респонденттердің жауаптарының сызықтық (бір өлшемді) таралуын талдауды және зерттелетін белгілер арасындағы байланысты екі өлшемді (жұптық) талдауды қамтиды.