“Қызметтер маркетингі” пәні студенттерді жаңа теориялық біліммен және практикалық дағдылармен байытады, қызмет көрсету экономикасында туындаған күрделі маркетингтік мәселелерді шешуге дайындайды. Мақсат – қызметтер мен тауарлар нарығының ерекшелігі туралы түсінік беру, осы бағыттардың әрқайсысында маркетингтік құралдарды пайдалану ерекшеліктерін көрсету.
-қызметтің нақты саласындағы қазіргі жағдай мен нарықтық жағдайды талдау негізінде компания үшін оңтайлы стратегияны таңдайды,
-саланың ерекшелігін ескере отырып, нарықта бәсекеге қабілетті өнімді әзірлеу және енгізу үшін әдістеме қолданады;
– алған білімін іс жүзінде қолданады, қызмет көрсету саласындағы нарықтық процестерді басқару, оларды зерттеу және реттеу, сауда, жарнама, логистика, тауартану, сараптама саласындағы заманауи жетістіктерді ескере отырып, маркетингтік қызметті ұйымдастырады.