Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы компаниялардың қызметін стратегиялық талдау әдістері саласында қолданбалы білім ала отырып, интеграцияланған стратегиялық дүниетанымды қалыптастыру. Курс менеджерлерді даярлаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады, бұл өте өзгеретін сыртқы ортадағы менеджментке қойылатын күрделі талаптардан туындайды. Пәнді оқу барысында шетелдік тәжірибе, Қазақстандағы стратегиялық менеджменттің жағдайы мен болашағы пайдаланылады.
– стратегиялық менеджменттің мәнін көрсету, ұйымның стратегияларының түрлерін сипаттау, ұйымның дамуындағы негізгі мәселелерді көрсету, Стратегиялық талдау әдістерін ажырату.
– қазіргі заманғы ұйымның сыртқы және ішкі ортасын диагностикалау, ұйымның стратегиялық мақсаттарын анықтау, ұйымның стратегиялық әлеуетін бағалау.
– ұйымның даму стратегиясын қолдану, стратегиялық баламаларды бағалау.
– ұйымдағы стратегиялық өзгерістерді іске асыру ерекшеліктерін бағалау, олардың нәтижелілігі мен тиімділігін бағалау.
– теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компанияның функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілеті