Бірқатар экономикалық, басқарушылық және қаржылық пәндердегі «Брендинг» пәні қазіргі заманғы менеджменттің маркетингтік тұжырымдамасының мәнін түсінуге негізделген студенттердің нарықтық, басқарушылық және қаржылық-экономикалық ойлауын қалыптастырудың негізгі теориялық және әдіснамалық негіздерінің бірі болып табылады.
Курстың негізгі мақсаты – студенттердің брендтің қалыптасуы, басқарылуы және дамуының теориялық негіздерін игеру.
-брендингтің қоғамдық өмірдегі орны мен рөлін, брендті қалыптастыру, басқару және жылжытудың практикалық дағдыларын, сегментация және брендті орналастыру дағдыларын анықтайды;
– маркетингтік қызметтің тиімділігін, маркетинг құралдары мен коммуникацияларды қолдана отырып, брендті басқарудың тиімділігін бағалайды;
– бренд моделін, маркетингтің негізгі құралдарын жасайды;
-маркетингтік қызметті дамыту мен жүргізу.