«Маркетингтік зерттеулер» пәнінің теориялық курсы студенттердің маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін дамытады.
Пәннің мақсаты – студенттерге маркетингтік зерттеулер саласындағы қажетті білім мен практикалық дағдыларды беру.
-маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік зерттеулердің сипаты мен мүмкіндіктерін, маркетингтік ақпарат көздерін, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін, зерттеу бағдарламасын әзірлеуді көрсетеді;
– маркетингтік зерттеулердің әдістерін, далалық жұмыстардың процесін, талдауға деректерді дайындауды, мәліметтерді талдаудың статистикалық әдістерін қолдайды, нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесін анықтайды;
тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу негіздері және сегментацияның әдістемелік мәселелері;
-нарықтық жағдайды бағалайды, қызығушылық мәселесі бойынша нақты маркетингтік зерттеулер жүргізеді және ол туралы есеп жасайды, маркетингтік зерттеу жоспарын жасайды;
-мазмұнды талдау, тереңдетілген сауалнама, фокус-топ, байқау, анкета жүргізеді;
– алған білімдерін нарықтық процестерді басқару саласында қолданады, нақты мәселелерді шешуде маркетингтік зерттеудің зерттелген әдістерін қолданады, респонденттерден сұхбат алу үшін сауалнаманы, фокус-топ сценарийін және маркетингтік зерттеулер туралы есепті жасайды.