Пәннің мақсаты – студенттер-ге қазақстандағы педагогика-лық ой пікірлер мен мектеп-тердiң дамуып, қалыптасу тарихы туралы ғылыми дерек-терге сүйеніп меңгерту.
Пән педагогика ғылымындағы деректер мен зерттеулерге талдау жасауға бағытталған.
Пән мазмұнында жалпы білім мен тәрбие берудің тарихы, зерттелу мәселелері, ұстаным-дары, зерттеу әдістері қарастырылады.
Қазақстандағы педагогика тарихының әдіснамалық негіздерін, әр дәуiрдегi педагогикалық ой пікірлер мен тәрбиенің даму тарихын, сол кезеңдердегі ағартушы-педагогтардың ой-пікірлері мен іргелі идеяларын, еңбек-терін т.б.біледі; Қазақстандағы педагогика тарихынан алған білімдерін тәжірибеде өз бетімен қолда-нады, мектептегі педагогикалык процесті ұйымдастырады, және жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін түсінеді; педагогикалық қызмет барысында өз білімі мен білік-тілігін және пән бойынша алған білімін жүйелеу, зерттеудің әдіс-тәсілдерін қалыптастыру барысында оқытудың иннова-циялық технологияларын қол-данады; пәнді оқу арқылы оның зерттеу әдістерін, эмпирикалық және теориялық таным, теория мен тәжірибенің бірлігі туралы мәселелерін ажырата алады; пәннен алған теориялық және практикалық білімдері негізінде білім беру кеңісті-гіндегі педагогикалық технологиялар-ды, педагогикалық үдерістің барлық қатысушыларымен субъект-субъектілі өзара әре-кеттестікті ұйымдастыра алады.