Маркетинг

Мазмұны

Маркетолог – бұл көптеген мүмкіндіктерге қол жеткізуге болатын келешегі зор мамандықтардың бірі. Маркетологтар әрқашан ұмтылатын және қайда өсетін нәрсе бар. Бұл маңызды және өзін үнемі жетілдіруге мүмкіндік береді, тіпті сәттіліктің басында болады. Бұл кәсіптің басты артықшылықтарының бірі – оның жастық қабілеті және кең міндеттері. Маркетинг білім беру бағдарламасы маркетолог тұтынушылық нарықты, бәсекелестердің қызметін зерттеумен және талдаумен айналысады, фирманың өзіндік маркетингтік стратегиясын әзірлейді және жүзеге асырады, тауарлар мен қызметтерді белсенді түрде ілгерілетеді және сатады. Маркетолог алынған ақпаратты талдайды, қорытынды шығарады және оңтайлы шешімдер қабылдайды. Нәтижелерге сүйене отырып, ол маркетингтік қоспаны әзірлейді, клиенттердің қажеттіліктерін неғұрлым толық және тиімді қанағаттандыру және компанияның табыстылығын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді, әдістер мен технологияларды қолданады.

Дағдылар

– жоспарлауды, болжауды қоса алғанда, компаниялардың қызметін жақсарту жөніндегі шараларды әзірлеу
– маркетингтік зерттеулер және нарықты сегменттеу;
– қызмет көрсету стратегиясы мен тактикасын, маркетингтік бюджетті және кәсіпорынның бизнес-жоспарын жасауға қатысу;
– кәсіпорынды басқару қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және үйлестіру және компанияның нарықтық стратегиясын қалыптастыру;
– маркетингтік талдау мен бақылауды енгізу;
– тұтастай алғанда кәсіпорын қызметін басқару және бақылау.

Басты қызметтер

– маркетолог, маркетинг бойынша маман,
– экономист,
– сату жөніндегі экономист,
– экономист және логистика,
– маркетингтік талдаушы;
– бренд менеджері;
– интернет-маркетолог;
– бренд дизайнері;
– сату жөніндегі менеджер;
– өнім менеджері;
– Market сауда сатушысы;
– тікелей жарнама бойынша маман (Directolog);
– таргетолог,
– промоутер;
– сатушы.

Пайдалы сілтемелер

Бөлімнің байланыс ақпараты

Маркетинг

Жұм. кестесі: 09:00 – 18:00