B45.022

Тәжірибелік маркетинг

Course ID
B45.022
Campus
24 мкр.
Level
Бакалавриат
Semester
7
Credit
5
Method

Мазмұны

Тәжірибелік маркетинг ұйымдарға іскери операцияларды кеңейту, нарықты жылжыту, пайда табу үшін қажет. Өндірістік секторды қайта құрылымдау кәсіпорындардың теориясы мен практикасына маркетингтің негізгі элементтерін енгізуді көздейді. Маркетингтік қызмет принциптері мен әдістерінің сипаттамасы практикалық бағытқа ие және өндіріс пен өнімді сату мен қызмет көрсетудің кез-келген саласында қолдануға арналған

Оқыту нәтижелері

-коммерциялық емес субъектілердің маркетингтік қызметінің тиімділігін, қызмет көрсету саласы кәсіпорындарының нарықтың қанығуы мен бәсекеге қабілеттілігін, қызмет көрсету маркетингінің модельдерін, қызмет көрсету саласы кәсіпорындары мен тұтынушылық нарықтардың маркетингтік стратегиясын бағалау үшін аналитикалық әдістерді қолданады;
-баға стратегиясын, тауарлар мен қызметтердің позициялау бағдарламасын, коммерциялық емес ұйымдардың маркетингтік қызметін, ұзақ мерзімді және операциялық деңгейде маркетингтік қызметті қаржыландыру арналарын әзірлейді.