Қоғамның қазіргі даму жағдайында, олардың идеялары мен қызметін жылжыту үшін маркетингтік құралдарды пайдаланатын коммерциялық емес ұйымдардың қызметін зерттеу маңызды емес. Коммерциялық емес маркетинг, ең алдымен әлеуметтік мәселелерді шешуде (білім беру, тууды бақылау, медициналық көмек, мәдениет және т.б.) маркетингтік тұжырымдамаларды қолдану
-маркетингтік қызметтің әдіснамалық негіздерін, оның құраушы элементтерін, коммерциялық емес саладағы зерттеудің негізгі әдістері мен әдістерін, әсіресе коммерциялық емес ортадағы маркетингтік қоспаның дамуын көрсетеді;
– ұйымның бәсекелестік ортасын, коммерциялық емес маркетингтің түрлерін, коммерциялық емес маркетингтің әртүрлі бағыттарының маркетингтік ерекшеліктерін талдайды;
-коммерциялық емес маркетингтің оңтайлы стратегиясын, қызмет көрсету саласында және тауарлар үшін маркетингтік талдау құралдарын, нарықты сәтті жылжыту үшін олардың ерекшеліктерін ескере отырып, тауарлар мен қызметтерді орналастыру әдістері мен әдістерін таңдайды, коммерциялық емес ұйымдар үшін қабылданған маркетингтік шешімдерді негіздейді;