Пән маркетингтік коммуникациялар, экономикалық механизмдер, технологиялар, реттеу перспективалары мен бағыттары компоненттерінің теориялық негіздерін зерттейді.
Пәннің мақсаты маркетингтік коммуникация саясатын ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және оның нәтижелеріне сүйене отырып, кәсіпорынның коммуникациялық стратегиясының тиімділігін бағалау болып табылады.
-маркетингтік коммуникацияның негізгі түсініктерін, байланыс процесінің мазмұнын, байланыс арналарын, байланыс желілері мен стильдерінің түрлерін, маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін анықтайтын факторларды түсіндіреді;
– PR іс-шараларын ұйымдастырудың кезеңдерін және олардың тиімділігін бағалау әдістерін, сатуды жылжыту тәсілдерін, біріктірілген маркетингтік коммуникацияларды пайдалану ережелерін талдайды;