B45.019

Маркетингтік коммуникациялар

Course ID
B45.019
Campus
24 мкр.
Level
Бакалавриат
Semester
7
Credit
5
Method

Мазмұны

Пән маркетингтік коммуникациялар, экономикалық механизмдер, технологиялар, реттеу перспективалары мен бағыттары компоненттерінің теориялық негіздерін зерттейді.
Пәннің мақсаты маркетингтік коммуникация саясатын ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және оның нәтижелеріне сүйене отырып, кәсіпорынның коммуникациялық стратегиясының тиімділігін бағалау болып табылады.

Оқыту нәтижелері

-маркетингтік коммуникацияның негізгі түсініктерін, байланыс процесінің мазмұнын, байланыс арналарын, байланыс желілері мен стильдерінің түрлерін, маркетингтік коммуникациялардың тиімділігін анықтайтын факторларды түсіндіреді;
– PR іс-шараларын ұйымдастырудың кезеңдерін және олардың тиімділігін бағалау әдістерін, сатуды жылжыту тәсілдерін, біріктірілген маркетингтік коммуникацияларды пайдалану ережелерін талдайды;