«Бизнес-жоспарлау» -жоспарлау мен талдаудың негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістемесі мен әдіснамасын қарастырады және зерттейді.
Пәнді оқып-үйренудің мақсаты студенттердің кәсіпкерлік құрылымдардағы бизнесті жоспарлаудың рөлі, заңдылықтары, негізгі процедуралары туралы түсініктерін қалыптастыру және бизнес-жоспар құру үшін теориялық және практикалық білім мен дағдылар жүйесін меңгерту.
-заманауи әдістерге және алдыңғы қатарлы ғылыми жетістіктерге негізделген маркетингтік стратегияны жасауды талдайды, маркетинг процесін басқарады;
– бизнес-жоспар құру дағдыларына ие;
– ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтайды;
-зерттелетін мәселенің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздейді;
-гипотезаларды тұжырымдайды, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізеді;