Осы курсты оқып-үйренуге қажетті бастапқы білім, дағдылар мен құзыреттіліктер маркетинг, менеджмент курстарында қалыптасады.
Сауда-саттық маркетинг пәнінің мақсаты білім, білік, интеграцияланған жүйені қалыптастыру және сауда маркетингі саласындағы тиімді қызметті үйлестіру.
-сауда маркетингінің, маркетингтің, брендингтің семиотикалық және коммуникативті-психологиялық заңдылықтарының мәні мен рөлін түсіндіреді;
-брендті басқарудың заманауи теориясы мен тәжірибесінің негізгі принциптері мен формалары;
– сауда-саттық маркетингтік іс-шараларды ұйымдастырудың әдістеріне, әртүрлі сатылым арналарына қатысушылар үшін мотивациялық ұсыныстарды әзірлеу әдістеріне және сауда-саттық маркетинг қызметінің тиімділігін бағалау әдістеріне ие;