B 45.002

Нейромаркетинг

Course ID
B 45.002
Campus
32 мкр.
Level
Бакалавриат
Semester
4
Credit
6
Method

Мазмұны

“Нейромаркетинг” пәні – бейнелер, дыбыстар, иістер және т.б. құралдары бойынша түрлі психофизиологиялық механизмдерге әсер ету арқылы сатып алу тәртібін түсінуге және басқаруға мүмкіндік беретін жаңа пәнаралық тәсіл болып табылады.

Оқыту нәтижелері

– психологияның негізгі әдістерін, жарнаманың негізгі әдістерін білу;
– мақсатты аудиторияда зерттеу жүргізеді;
– инфографика мен дизайн әдістерін қолданады;
– нейролингвистикалық және нейролитикалық бағдарламалау әдістерін меңгереді;
– қабілеттілік пен ықыласты көрсетеді:
– тұтынушылық реакцияларды апробациялық зерттеу әдістерімен жұмыс жасайды;
– қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқаруда сандық және сапалық әдістерді қолданады,
-оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындайд.