“Нейромаркетинг” пәні – бейнелер, дыбыстар, иістер және т.б. құралдары бойынша түрлі психофизиологиялық механизмдерге әсер ету арқылы сатып алу тәртібін түсінуге және басқаруға мүмкіндік беретін жаңа пәнаралық тәсіл болып табылады.
– психологияның негізгі әдістерін, жарнаманың негізгі әдістерін білу;
– мақсатты аудиторияда зерттеу жүргізеді;
– инфографика мен дизайн әдістерін қолданады;
– нейролингвистикалық және нейролитикалық бағдарламалау әдістерін меңгереді;
– қабілеттілік пен ықыласты көрсетеді:
– тұтынушылық реакцияларды апробациялық зерттеу әдістерімен жұмыс жасайды;
– қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқаруда сандық және сапалық әдістерді қолданады,
-оларды қолдану нәтижелері бойынша аналитикалық материалдар дайындайд.