Тіркеу офисі

Негізгі мақсаты

Офис регистратор қызметінің негізгі мақсаты бүкіл оқу кезеңінде білім алушының оқу жетістіктерінің  толықтай тарихын тіркеумен байланысты үдерістерді басқару болып табылады.

Тіркеу офисінің міндеттері:

1. Бизнес-процестерді автоматтандыру және цифрландыру құралдарын пайдалана отырып, университеттің басқа оқу бөлімшелерімен тығыз өзара іс-қимыл жасай отырып, таңдалған оқу траекториясы бойынша білім алуда білім алушыларға жәрдемдесу: клиентке бағдарлану; функцияларды сапалы орындау; жұмыстағы барынша ашықтық; қойылған міндеттерді уақтылы орындау.
2. Оқу процесін үйлестіру және мониторингілеу, оқу процесі шеңберінде университеттің академиялық күнтізбесіне сәйкес оқытудың барлық нысандары бойынша ағымдағы, аралық және қорытынды бақылау жүргізуді ұйымдастыру.
3. Білім алушыларға уақтылы және сапалы қызмет көрсетуді қамтамасыз ету.

Тіркеу офисінің функциясы:

  • білім алушылардың оқу жетістіктерінің тарихын тіркеу және жүргізу процестерін басқару
  • академиялық мәселелерде білім алушыларды қолдау;
  • оқытудың жеке траекториясын қалыптастыруды үйлестіру;
  • білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау жүйесін ұйымдастыру;
  • білім алушылардың академиялық рейтингін жасау;
  • бос білім беру гранттарын тағайындау үшін құжаттарды дайындау;
  • жазғы семестрді ұйымдастыру;
  • ішкі академиялық ұтқырлық бағдарламасын үйлестіру; ;
  • шетелдік білім алушылардың Ақтау қаласы аумағында болуын заңдастыру, олардың қозғалысын мониторингтеу және бақылау;
  • студенттер контингентінің қозғалысын тіркеу және есепке алу-басқа ЖОО-дан аударымдар, Университет ішіндегі аударымдар, курстан курсқа ауыстыру, қайта қабылдау, аударымдар, қайта курс;
  • студенттік құрам бойынша бұйрықтар мен ұсыныстар дайындау;
  • білім алушылар контингенті бойынша статистикалық және басқа да есептерді ұсыну;
  • әскерге шақыру жасындағы білім алушыларды есепке алу бойынша жұмыс;
  • шетелдік білім алушылардың құжаттарын нострификациялауды өту мониторингі;
  • білім алушылардың сұрауы бойынша анықтама беру;
  • қатаң есептілік бланкілеріне қажеттілікті айқындау және оларға өтінімді ресімдеу, оларды толтыру және тиісінше сақтауды қамтамасыз ету;
  • дипломдарды, телнұсқаларды және олардың қосымшаларын ресімдеу, тіркеу және түлектерге беру
  •  Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша ДВҰ-ға ай сайынғы есептерді ұсыну;
  • білім алушылардың құжаттарын жүргізу және мұрағатқа дейін сақтау.

Қызметкерлер

Сармашева Куляш Конировна

Тіркеу офисінің басшысы

Толығырақ

Онгарова Жамила Жанабаевна

Жетекші маман

Толығырақ

Есжанова Гульденай Боранбаевна

Жетекші маман

Толығырақ

Ахметова Ардак Пернебековна

Жетекші маман

Толығырақ

Cүйекбаева Айгерім Сүйекбайқызы

Жетекші маман

Толығырақ

Дарханбаева Жаннат Избасаровна

Маман

Толығырақ

Сеитова Разипа Орпабекқызы

Тіркеу офисінің маманы

Толығырақ

Бексултанова Гульнара Сапарбековна

Маман

Толығырақ

Койбагарова Гулшат Танатаровна

Маман

Толығырақ

Темірхан Іңкәр Байрақбайқызы

Маман

Толығырақ

Жетписова Жансая Косжанкызы

Маман

Толығырақ

Тайлыбай Мөлдір Ержанқызы

Маман

Толығырақ

Өтегенова Гаухар Әбітқызы

Маман

Толығырақ

Дуанкулова Динара Алмабековна

Маман

Толығырақ

Пайдалы сілтемелер

Байланыс ақпараты

Тіркеу офисі

 

Мекен жайы: Мекен жайы: Ақтау қаласы, 32 ш/а., Yessenov University, 1 қабат

+7 (7292) 788 788 (242, 243)
registrar@yu.edu.kz

Жұмыс кестесі: 09:00 – 18:00

Әлеуметтік желілер